2010年6月13日

遊日本雜記

遊日本雜記

到日本多次後,總結了一些經驗和資料,供以後參考:
  1. 日本交通發達,自由行非常方便,而且可利用JR Rail Pass,有多種選擇,一咭傍身,便可以到達整個日本,並可遊遍東京。
  2. 日本長程火車多有分指定席及自由席。自由席可以說是經濟客位,車站有指示第幾卡係自由席,乘客自行揾位入座。指定席可以說是商務客位,坐位較闊,但價錢較 貴。指定席要預先劃位,車票印明列車長度和所坐車卡及坐位號數,列車長度用卡數(日本文両)表示,坐車時月臺有指示某一長度列車的每一卡上車位置,早五分鐘到指定位置上車便可。用JR Pass可坐指定席,盡早劃位可保証不會到時無指定席要逼自由席。有些車並無自由席,如機場快車 Narita Express。
  3. JR及地鐵站,有些站內有站,入完閘又要再入閘,出亦一樣,出閘口和入閘口表面一模一樣,小心入了閘後車未坐便又出了閘,車票報销。不過用JR Pass便無問題,出入幾多次都得。
  4. 日本坐自動電梯,是靠左站,讓出右邊給趕緊時間的人用。這跟香港的靠右站剛好相反。
  5. 東京的鐵路,分JR和地下鐵,JR Rail Pass不適用地下鐵,不過JR覆蓋範圍廣闊,幾乎那裡都去得到。
  6. 日本人很友善,绝大多數都願意幫人,但佢地啲英文就聽死人。也有匆匆地答你兩句,便拎歪面,扮睇你唔到,不要誤會佢唔幫你,只是有心無力,又唔想認英文唔 得,自尊心作崇而已。講唔掂時,寫中文,中年以上的日本人大多會看,有時會好過同佢地講英文。

沒有留言:

發佈留言