2010年7月18日

倫敦街市遊

逛倫敦,不一定要逛百貨公司。倫敦有很多大大小小的街市,賣的貨品,有的林林總總規模很廣,也有很專門、獨沽一兩種的。有空閒的話,到這些街市逛逛,睇人睇事,也可以是賞心樂事,致少不會像逛百貨公司一樣傷荷包。逛街市,要最好要有閒情逸緻,所以最好坐巴士去,比地鐵慢不了十分八分鐘,但可免除了那份影響心情的匆忙感。

細的街市,如 Islington 的 Chapel Market.  麻雀雖小,卻五臟俱全,基本上什麼都有,星期日還會在街尾加開多一個 farmers market.
































 


到附近 Angel 地鐵站隔離的古董街逛逛,說不定可以找到件心頭好!






倫敦市中心的 Borough Market,規模大得很,主要是賣食物,乾濕貨都很齊全,豬、牛、羊、禽;海鮮,蔬菜、水果;芝士、奶類;餅食,林林總總什麼都有。這裡的價錢,一點也不便宜,但貨色可都是一流品質的。









正宗的英國  Pork Pie














                           美味的意大利麵包











即叫即炸的正宗英國 Fish and Chips 。 買來站在街角食,盛惠八鎊有找 - 5p!




Spitalfields Market 有點像古董雜架攤。





Columbia Road Market 專賣花草樹木。 平日與其他街道一般無異。


星期日清早,便變身成像香港的花墟一樣,各式各樣花草,令人目不暇給。











其他街市?慢慢去逛啦!睇吓人,睇吓嘢,唔買都過癮!

出名的重有 
-Covent Garden
-魚市場
-Portabello Market 等等

.
.
.
.

最低工資

最近最低工資引起社會辯論,我實在不明白為什麼要定最低工資,也不明白這同爭取人類的基本尊嚴有什麼關係,可能也不了明白人性為什麼會這樣。

人應該去找工作養自己,有本事、 能力自然會搵到好工,自己喜歡的工,當然運氣也有時有影響。

搵唔到工?人工低?應當是與自己的能力有關。搵唻唔夠駛,是不是自己的期望和慾望與生產力不相稱?這些是不是都應該自我檢討下呢?份工搵埋唔夠養家,點解關老闆事?點解你決定成家立室、生兒育女時,無諗過自己養唔養得起?人地請你,反而變咗無良顧主?佢地點樣剥削你?唔通老闆出得人工低,仲楂住枝鎗指住你,監你打佢工?你有本事,劈炮唔撈,邊個可以逼你剥削你?唔通你信香港無自由咩?唔通你信香港所有老闆夾埋壓價,或者又是「官商鈎結」?

對工作不滿意的,有什麼要好投訴?香港極之自由,不喜歡,嫌人工低,搵過份啦。搵極 都搵唔到?應該檢討自己係咪能力有問題,唔值自己嘅叫價,或是要求過高。係嘅話,就只有自我増值,或者接受現實,降低生活水平,睇餸食飯,仍然攪唔掂,去攞公援囉。現今社會對無能力、或唔想做野嘅人其實很好,實唔會餓死。當然,唔想辛苦又有與能力及入息不相稱的慾望,那只有求上帝或現今香港那班民主政棍了。

為何要立法訂立最低工資呢?恐怕只會苦了那些能力不高,但選擇自食其力,不去攞公援的人,到時,佢地連維持基本尊嚴嘅選擇都無埋,焗住去攞公援!

.
.

.